dimecres, 17 d’abril del 2013

Conversa 24: soy Andrés...

Ella: "Hola, soy Andrés y me llaman el trípode".
Ella 2: Òstia! Això et va dir? I tu que vas contestar?
Ella: Al principi em vaig quedar sense dir res una estona. No m'ho podia creure... i li dic "¿Y te crees que yo soy una cámara o qué?"
Ella 2: Ja, ja, ja... ben  dit!
Ella: Espera, espera... que el tio em respon "Pues no me importaria tenerte encima mío". Joder nena, tu creus?
Ella 2: Però això on era tia? Què feies?
Ella: Al bar de la setmana passada. Estava fent una canya abans d'anar a casa.
Ella 2: Sola? Estaves fent una canya sola?
Ella: Sí, què passa? Sortia de la feina, no volia anar a casa directament i em venia de gust una canya! Què passa, que no es pot fer?
Ella 2: No, no.. sí, és clar que ho pots fer, només faltaria. Però és clar, el tio et deuria veure allà sola i va pensar "Ésta pa' mí".
Ella: Collons, a veure si ara no podré anar a fer una birra sola perquè els neandertals es pensen que vols rotllo amb ells!
Ella 2: No, si ja t'entenc... és que un paio que se t'acosta així sense dir res i et deixa anar "Hola, me llaman trípode"... Ho trobo molt fort que hi hagi tios que van d'aquest pal!
Ella: Mira, tios així n'hi ha a patades. El que em fot no és això. El que em fot es pensar com pot ser que un paio així se m'acosti i em digui res! Vull dir... dono aquesta imatge? La d'una tia que voldria res amb un tio que es fa dir o li diuen "el trípode"? Coi que la meva moral va caure en picat!
Ella 2: Dona no t'ho prenguis així... et va veure sola i va provar a veure si en treia alguna cosa.
Ella: Això és el que em preocupa! Que un paio així cregui que a mi em van els tios que s'anuncien com a trípode. No sé, creia que la meva imatge era més... elegant? Sofisticada...? Diferent?
Ella 2: No et preocupis tant. Tu dónes una imatge molt bona. El que passa és que el tio deuria anar desesperat i va provar-ho amb tu.
Ella: Ah, com que estava desesperat se'm va acostar? Si no va desesperat no se m'acosta?
Ella 2: Però no dius que no vols que se t'acosti un tio així? Si se t'acosta t'estranya i si no també?
Ella: No. Dic que... per dir-me res a mi, no cal estar desesperat. Que jo busco alguna cosa més que un trípode. Que per què se m'acosten aquests tios i no els altres? Quin problema tinc?
Ella 2: A veure... De problema no en tens cap. I si no se t'acosten els altres tios és perquè són burros. Més enllà d'això, no t'hi escalfis el cap.
Ella: Segur, no? No ho dius per quedar bé, oi?
Ella 2: No pesada. Però la propera vegada que vulguis fer una birra em truques. O te'n poses una a la nevera i te la fots quan arribis a casa estirada al sofà, amb el peus sobre la taula. M'entens?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada