dissabte, 17 d’agost del 2013

Conversa 28: date

Ella: Hola, sóc jo.
Ell: Ah, doncs fa una bona estona que espero.
Ella: Sí, ja t'he vist. Era allà a la barra esperant.
Ell: Sí, jo també t'he vist, però com que no sabia quina cara tenies... I què esperaves? Que marxés o què?
Ella: No, no tenia clar si dir-te res o no.
Ell: Ah, i a mi que em bombin, no? Si jo em floreixo aquí esperant és igual.
Ella:Ui tio si comencem així malament, eh?
Ell: Ah, la culpa és meva per haver-te esperat mitja hora, no? Doncs quedes alliberada de la obligació de saludar-me, no cal que et quedis.
Ella: Sec una estona, eh? Sempre vas tant a la defensiva? Així ho tens fotut eh, per conèixer gent nova.
Ell: Ets una experta tu en això de les cites a cegues o què?
Ella: Tu ets la meva 3a d'aquesta setmana. I som a dimarts...
Ell: Una experta. Tu ets la meva primera i potser la darrera. Això de les cites per internet no funciona mai. Ni tan sols sé perquè he vingut. Està clar que tu i jo no tenim res a veure.
Ella: Espera, ens podem anar coneixent, no?
Ell: Ara sí? Ja has vist alguna cosa que t'interessa o es que estàs molt avorrida? Si ni tan sols sé com et dius realment!
Ella: Ui, és que perquè et digui el meu nom real t'ho has de currar més. Hi ha molt de psicòpata pel món.
Ell: I la foto? Tampoc eres tu, no?
Ella: No, és una que vaig trobar per internet. Què passa, no t'agrado?
Ell: No, no és això, però és que quedar amb algú que no sé com es diu ni quina cara té... Sí val, t'agrada llegir, el cinema, la natura i tot això, però suposo que com tots, no?
Ella: Mira, de moment ets diferent als que he conegut fins ara.
Ell: Què vols dir?
Ella: No has fingit ser qui no eres, no m'has volgut impressionar dient-me que tens una feina superbona o que tot et va fabulosament bé i estàs aquí per passar l'estona.
Ell: Tant es nota que la meva feina no és cap meravella i que porto una temporada de merda?
Ella: No, no es nota, però no vas de fantasma per la vida. Jo tot el que he posat al meu perfil és cert. M'agrada la muntanya, llegir, el cinema... i moltes altres coses més. I a tu?
Ell: Sí, a mi també, però sóc més de platja, de mar, de sorra... i llegeixo poc. M'avorreix. El cinema m'agrada molt, però avui dia, les pelis són totes una merda.
Ella: Què em recomanes anar a veure?
Ell: No et conec, no sé els teus gustos... N'hi ha una d'uns paios que van a la muntanya i maten gent. No em va agradar. No te la recomano.
Ella: Escolta, i el teu nom sí que és el del perfil? La foto ja veig que sí.
Ell: Sí el nom és el meu. La foto té uns tres anys. No en tinc d'ara. No surto bé a les fotos i en aquesta encara estic presentable. No espanto a les noies ni els nens.
Ella: T'agraden els nens? En tens?
Ell: Per què? És un problema? No, no en tinc... no ho he posat en el meu perfil. No sé, creia que el perfil havia de ser sincer, sinó quina relació pots tenir amb algú si no ets sincer? Ja sé que no ens hem de casar ni res, però un mínim de confiança...
Ella: Tu pots confiar en mi, tranquil. Les noies ho tenim més fotut per axò de les cites. Els tios volen follar i prou. No hi ha res més al darrera. Si follen, tot va bé. Si no follen, ja no volen saber res de tu.
Ell: Jo es que ni que sigui per follar, necessito uns mínims.
Ella: Que ets un romàntic o què?
Ell: No té res a veure, però és que sinó, em costa molt tenir confiança.
Ella: Que t'han fotut moltes hòsties les noies a la vida o què?
Ell: No, la veritat és que no, però no em costa obrir-me a la gent que no conec. La meva germana m'ha apuntat a aquesta cita. Jo no hi crec en les cites per inernet.
Ella: Ara tampoc t'ho estàs passant tan malament, no?
Ell: No, és cert. De moment va bé.
Ella: Sí, de moment la cosa pinta diferent.
Ell: Això vol dir que no follarem? És broma.
Ella: Per un moment m'aixecava i marxava. Vés amb compte amb aquestes bromes en una primera cita o et quedaràs sense ningú.
Ell: Ah, tindré més cites?
Ella: Això depèn de tu. Quedes amb més noies i vas tancant el cercle fins que trobes una que t'agrada.
Ell: I jo quin lloc ocupo en el teu cercle. Estàs començant-lo o tancant-lo?
Ella: Això no se sap. Quan el trobes, dónes el cercle per tancat. No et posis objectius en les cites. Gaudeix de la companyia i ja està.
Ell: Està clar que tu domines més el tema que jo. Vols fer alguna cosa? Anar a un altre lloc o el que sigui?
Ella: Ei, vas millorant! No, no cal. Aquí estic bé. Em demano alguna cosa per beure i seguim xerrant. Vols alguna cosa tu?
Ell: Sí, escurar el gel de la Coca-Cola ja se'm fa avorrit. No dóna més de sí.
Ella: Tens un punt divertit. Això m'agrada. Ara torno.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada