dimarts, 26 de març del 2013

Conversa 21: t'ha trucat?

Ella: T'ha trucat o què?
Ella 2: Què va!
Ella: Joder...
Ella 2: Doncs sí. No et puc dir que no esperés que ho fes. Però com sempre, no ho ha fet. I jo com una nena adolescent burra, m'he passat el cap de setmana mirant el mòbil.
Ella: Potser no li vas donar el bé el número.
Ella 2: No. Vull dir sí. Sí que li vaig donar bé perquè li vaig fer una perduda al seu mòbil o sigui que el té.
Ella: Aleshores... malament.
Ella 2: És que no ho entenc. Si no t'ha de trucar, que no digui que ho farà. No passa res. O sí, però és igual. El que no suporto és que diguin una cosa i no la facin. Cony,  que no tenim 15 anyets. Ja sé acceptar un NO.
Ella: Potser on estava no tenia cobertura.
Ella 2: Tot el cap de setmana? On era, a l'Everest? Sóc jo. Crec que el meu móbil no té cobertura emocional. Les trucades dels tios que m'agraden no arriben mai.
Ella: Jo en canvi... és com si el meu mòbil el tingués ple d'Spam. Sempre em truca qui no vull que em truqui. No sé què és pitjor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada