dissabte, 5 d’octubre del 2013

Conversa 34: coses de l'edat

Ell: Què? M'has de comentar alguna cosa?
Ella: Estic feta una merda i emprenyada.
Ell: Explica... no va bé?
Ella: No.. no va bé. Definitivament no va.
Ell: Però anava bé fins ara, no?
Ella: Doncs no. No ho crec. Potser creia que sí. Volia creure que sí, però no. És una puta egoista.
Ell: Ara veig clar que no va bé...
Ella: No pensa deixar al seu marit.
Ell: Però... tu això més o menys ja ho sabies, no? T'ho imaginaves...
Ella: Sí, suposo però... no ho sé... ara tinc la sensació que m'ha estat prenent el pèl tot aquest temps.
Ell: Però tu li has dit el que sents?
Ella: Què vols dir? Ja ho sap el què sento.
Ell: Sí, però no li has dit. Li has de dir com et sents, treure-t'ho del damunt almenys. Aquesta mala llet no t'ajuda en res.
Ella: Potser tens raó, però ara només tinc ganes de dir-li que se'n vagi a la merda ella, el seu marit, el seu gos i la seva merda de feina i tot el què vagi amb ella. No... no ho entenc... Si té una crisi dels quaranta o del cinquanta, per què m'hi fot a mi? Cony és el que jo en dic lesbianisme dels 40.
Ell: Perdona? Ella és lesbiana, no? Què vol dir lesbianisme dels 40?
Ella: Què cony ha de ser lesbiana! Ella porta vintinosequants anys casada i està farta del marit, la família, la seva vida social... I per fer alguna cosa diferent o castigar al marit té una experiència lèsbica amb una tia més jove i ja està. Li dona morbo. Creu recuperar l'energia perduda i alhora castiga al seu marit per tots aquests anys de merda que porta al seu costat.
Ell: Però si se'n va al llit amb tu... les ties li agraden, no?
Ella: Mira, per les ties és diferent. No som tan quadrades com els tios. O jo sóc diferent. Si una tia em dona plaer sexual i m'agrada estar amb ella i m'hi trobo bé, no hi dono més voltes. Els tios sou més... jo què sé com sou els tios! El què està clar és que aquesta tia m'ha ben fotut. M'explica mil històries de la seva vida i jo m'obro a ella i... no ho sé... creia que potser sí que era lesbiana. Però ara veig que no.
Ell: Però això es veu... Se sap, no?
Ella: A veure, era una tia amb qui estava bé i follàvem bé.. no em parava a pensar si era lesbiana o no... Mira estic feta un lio ara mateix. El què tinc clar és que aquesta tia seguirà casada i jo he sigut un entreteniment per explicar a les seves amigues un diumenge a la tarda com una gran aventura amb una joveneta. Les seves amigues s'escandalitzaran al principi i després li diran que ha fet ben fet. I jo seré la que s'ha fotut i s'ha cregut la història de la dona que estava atrapada per un matrimoni que no volia i més històries.
Ell: Ei, vine... va... una abraçada ben forta i aquesta nit anem al bar aquell que vam anar l'altre dia. Potser hi ha aquella pèl roja de la darrera vegada. Et va tirar la canya, no?
Ella: La que semblava la Julia Roberts...? Ah, doncs... a què esperem? I tu? Tu què faràs?
Ell: Jo? Em quedaré a la barra mentre una dona amb camisa a quadres em diu que els tios som tots uns gilipolles.
Ella: Ets un imbècil... però t'estimo. Gràcies per entendre'm.
Ell: Un germà ho és per tota la vida, no? Anem!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada