divendres, 29 de març del 2013

Conversa 23: no t'ho han dit mai?

Ella: Para... para, para.. para!!!
Ell: Per què? Què passa?
Ella: Que no m'agrada. I punt.
Ell: Què vols dir? No ho faig bé?
Ella: Sí. No. Sí, no m'agrada com ho fas. Sembles un gos bevent aigua... no sé. Massa ràpid.
Ell: Segur que no t'agrada? Mai se m'havia queixat ningú.
Ella: Doncs què vols que t'hi digui!? Millor per tu. A mi no m'agrada.
Ell: No ho entenc. Jo sempre ho faig així. Potser tens algun problema.
Ella: Perdona, què!?
Ell: A mi no se m'ha queixat mai cap tia de com ho faig. Per això ho dic.
Ella: T'han dit que s'ho passen bé amb tu al llit? T'han dit que els hi agrada com ho fas?
Ell: Així de clar no.., però no s'han queixat mai.
Ella: Sí, això m'ha quedat clar. Escolta una cosa. Que no t'ho diguin, no vol dir que ho facis bé. Simplement callen. Tu escoltes a l'altra mentre folles?
Ell: Què vols dir? Que has dit alguna cosa? No t'he sentit!
Ella: Osti...
Ell: Ja veig de quin tipus ets tu. En conec moltes com tu.
Ella: Ah, ja. Ara resulta que ets psicòleg o parent meu i em coneixes perfectament, no? Ens tens classificades per tipus dius? I quin tipus sóc jo?
Ell: Ets d'aquestes ties que sí, sí, sí i després res de res.
Ella: Tu ets idiota o què et passa? Quan una tia que acabes de conèixer et diu que no li agrada com ho fas, ja penses que ho saps tot d'ella o què? Doncs ho tens clar.
Ell: Però tu de què vas?
Ella: Deixem les coses clares. Ens acabem de conèixer, volíem fotre un polvo i quan ens hi hem posat, a mi no m'ha agradat com ho fas, així que t'ho dic i punt. Volia follar bé i si no tinc el que vull, doncs ho deixo estar. No tinc perquè quedar bé amb tu cony, que no som nòvios! Ho sento.
Ell: A tu què et passa, vas de feminista salva polvos o què? Ets una mena d'assistent social perquè les ties vagin ben follades o què?
Ella: Ara ho tinc clar. Ets idiota. Ho faig per mi! Sóc jo la que no vol estar mal follada. Per estar mal follada, prefereixo no estar-hi.
Ell: I ara on vas?
Ella: Tu no t'enteres de res o què? Me'n vaig d'aquí.
Ell: Però no em pots deixar així! Doncs passem de l'oral i anem al clàssic... no?
Ella: Adéu nen. Ah, i no es veritat això que dius. Com jo, no en coneixes cap. Ni la coneixeràs mai.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada