dijous, 10 d’octubre del 2013

Conversa 36: ser o estar

ELL: Tinc una amiga que escull la seva roba del cap de setmana segons se sent follable o no.
ELL 2: Què vols dir amb "se sent follable o no"?
ELL: Coi, el què et dic! Ella si té ganes de follar o no, es posa un tipus de roba o un altre quan surt. "Hoy me visto de zorra", diu.
ELL 2: Ah, però vol dir que es vesteix per provocar a veure si algú li tira la canya?
ELL: De fet la canya li tiren sempre perquè està molt bé físicament. Només que dóna un pas més i posa com un cartell de "Avui tinc obert".
ELL 2: Però tu l'has vist... vestida "de zorra" o has sortit amb ella?
ELL: Sí, sí... algun cop. I... sí, es pot dir que... vaja... que te la tiraries perfectament. Bé, jo perquè la conec i ni tapada amb una manta o un sac m'ho faria amb ella, però vaja...
ELL 2: Coi... a vegades veus ties que van vestides d'una manera que... però és clar, no dius res perquè et tracten de masclista i tal.
ELL: Ah, potser n'hi ha més com ella. Es vesteixen així per "provocar al hombre" vols dir? Home, sona una mica masclista. Cadascú vesteix com vol, no? Potser tu la veus vestida "de zorra" i només vol anar còmoda o sexi.
ELL 2: Ja... però si es posa "sexi" deu ser per alguna cosa, no? Per cridar l'atenció...
ELL: O perquè se sent a gust vestint així! Vés a saber per tu el concepte "zorra" què vol dir!
ELLA: Doncs que es vesteix així perquè vol provocar que algú li digui res i a partir d'aquí endur-se'l al llit, no?
ELL: El concepte, segons la meva amiga és aquest. Ara, per la resta jo no puc parlar. A vegades un o una es vesteix en plan "hoy me como el mundo" i la gent surt per potes quan el veuen.
ELL 2: Sí, a vegades passa això.. I escolta... la teva amiga aquesta.. t'ho has fet amb ella algun cop que anava així... buscant rotllo o què?
ELL: A veure, que quedi clar. Que es vesteixi per estar follable o "vestida de zorra" no vol dir s'ho faci amb el primer que passi. Es vesteix, s'agrada, es fixa amb qui vol ella i si té sort se l'emporta.
ELL 2: Vaja... una mica el que fem tots però sense tantes llumetes o sense posar cartells. Si és així, jo sempre vaig follable.
ELL: Si és així, tu estàs follable, però no vol dir que siguis follable.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada