dimecres, 6 de març del 2013

Conversa 19: podríem repetir-ho?

Ell: Bé, doncs... m'ho he passat molt bé. Gràcies.
Ella: Sí, jo també m'ho he passat molt bé. Un altre dia ho podríem repetir.
Ell: Ah, doncs per mi perfecte. Quan vulguis ja ho saps. Tinc més llocs per anar. Pelis, teatres, restaurants...
Ella: Sí, d'acord. Jo també en sé alguns. Et truco un dia d'aquest, eh?
Ell: Sí, és clar.
Ella: Bé, doncs bona nit... que s'està fent tard i demà treballem tots dos!
Ell: Sí, s'ha passat el temps volant. Escolta..? No em tornaràs a trucar més, oi?
Ella: Com..? Per què ho dius?
Ell: No, perquè sempre passa el mateix. "Ja et trucaré i tal" i aquí acaba tot.
Ella: Em sap greu. No volia semblar maleducada i no sabia com acomiadar-nos.
Ell: Amb un simple "Adéu" m'hauria servit. No cal afegir frases per quedar bé. A fi de comptes només hem quedat avui. No és obligatori quedar més dies si un dels dos no vol.
Ella: Sí, ja.. No, si m'ho he passat bé i tal, però ja està. No hi ha hagut allò que un espera que hi hagi com per repetir...
Ell: M'ha quedat clar. Si no hi ha "allò" no s'hi pot fer res, no?
Ella: Ho sento.
Ell: No, sinó passa res. Bona nit.
Ella: Adéu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada