divendres, 22 de març del 2013

Conversa 20: massa per mi

Ella: I què, com va anar amb el iogurín?
Ella 2: Vols la veritat o el que volia veure?
Ella: La veritat, és clar... No va anar bé? Però si està molt bo i fibradet?
Ella 2: Això sí... però què vols que et digui, arriba un moment que ni això et motiva...
Ella: Va, explica!!
Ella 2: Primer, no ens vam trobar a l'hora perquè ell ja no te whatsapp, té Line! I es veu que no sap trucar pel seu Iphone 4 quan arriba tard a alguna cita.
Ella: Et veig una mica alterada...
Ella 2: És un malalt de la tecnologia i massa modern per mi per dir-ho clar.
Ella: Tan malament està?
Ella 2: A part de ser incapaç de trucar, perquè "jo només em comunico amb Line", vam anar a sopar a un restaurant d'aquests que barrejen japonès amb mediterrani i tot el què volen. Sushis, Tofus, crema catalana vaporitzada i mil coses més que no saps ni que estàs menjant. Després em diu que coneix un lloc tranquil per fer una copa. I em porta a un local on dos paios toquen música amb els seus Ipads, a partir del que la gent els envia des dels seus Iphones!! Tu creus? Bigotis dels anys setanta, jerseis sense mànigues amb camises a quadres... saps per on vaig, no?
Ella: Hipsters and Geeks!
Ella 2: Ho veus? Tu també ets d'aquests o què?
Ella: No, però llegeixo blogs de tendències! Però amb un diccionari al costat, eh? Sinó, res de res.
Ella 2: Doncs això. Et puc dir que es va passar tot el sopar i durant la copa, parlant de festivals de música que ni recordo com es diuen, ni vull. Grups de música que ni conec, revistes que no llegeixo, menjars que no he tastat amb ma vida, aplicacions de mòbil que fan no sé què... En comptes de crear-me interès, em vaig agobiar molt. Tanta modernor pot amb mi.
Ella: Éss que ens fem grans noia!
Ella 2: Et penses que no ho sé? No "pillava" res i m'estava fotent de mala llet. Quan vaig treure de la bossa la meva BlackBerry de la feina va posar cara de fàstic i no va trigar gens a dir-me que tenia el seu Iphone 36 nou perquè el Samsung només el feia servir per feina... Ai, mira, prou que no tinc ganes de parlar-ne.
Ella: I com va acabar el tema?
Ella 2: Amb el clàssic "tinc maldecap, me'n vaig a casa". Contra això no hi ha aplicació de móbil disponible. No t'ho perdis, que el paio es va quedar allà perquè coneixia a uns amics... Me'n vaig anar a casa i em vaig posar a veure la 2a temporada de Black Mirror.
Ella: Jo no n'he vist cap d'aquestes. És aquella que canten temes de la Marilyn?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada