dissabte, 22 de desembre del 2012

Conversa 3: Les coses clares

Ella: Escolta, hauríem de parlar...
Ell: Sí, és clar...
Ella: Crec que això nostre no funciona.... Jo fa temps que estic en un punt que no sé què vull exactament i no ho sé, necessito expandir-me... fer altres coses...
Ell: Ja ho he notat, però pensava que era la feina...
Ella: No, la feina no és. Bé, a vegades sí, però no és això. És més una cosa meva, saps? No ets tu. Sóc jo, que necessito trobar-me a mi mateixa i ara... em sento com tancada. No sé si m'entens. Em sap greu, eh? Però crec que ho hauríem de deixar.
Ell: No ho sé, no acabo d'entendre exactament què vols... però si necessites més espai o llibertat o el què sigui, doncs jo t'ho dono. No et vull pressionar de cap manera, però crec que si ho afrontem junts, doncs... potser ens en sortim, no?
Ella: Tu estàs bé amb mi?
Ell: Jo sí, vull dir que hi ha dies millors que altres, però suposo que com a totes les parelles, no? És que això de la teva expansió i tal no ho acabo d'entendre. Expandir-te en què exactament? No ho entenc, creia que anàvem junts... què et passa exactament?
Ella: Mira t'ho prenguis com una cosa personal, eh? Però quan estic al llit amb tu em costa concentar-me i deixar-me anar alhora. Jo mai he tingut un orgasme amb tu. A vegades, quan t'adorms, m'he de masturbar per acabar-lo tenint i n'estic farta. No vull viure la resta de la meva vida masturbant-me d'amagat mentre tu ronques al meu costat. A vegades, fins i tot, quan ho estem fent, m'imagino que estic amb algú altre i així mirar de passar-ho millor. M'agobia tenir-te a sobre i que em miris amb una cara de boig que em repugna, francament. A més, últimament sues molt i acabes molt abans, que tampoc era massa.
Ell: Ara ja ho entès. Gràcies. I amb qui penses mentre ho fem?
Ella: Això és tot el què t'ha quedat de la conversa?


---------------------------

Ell: Ho he deixat amb ella.
Ell 2: Ah, sí? Com és això? Se us veia molt bé...
Ell: Ha estat de mutu acord. Els dos buscàvem coses diferents i tal, ja saps. Necessitàvem expandir-nos i coses d'aquestes.
Ell 2: Ja, "se os rompió el amor, de tanto usarlo", no? És que a vegades, quan dues persones s'entreguen molt...
Ell: Sí, sí... va ser això exactament el que jo li vaig dir.

---------------------------

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada