dijous, 27 de desembre del 2012

Conversa 7: perill intel·lectual

Ella: Ei, estàs bé?
Ell: Joder, tot em dóna voltes
Ella: Em sap greu, de veritat... és que...
Ell: No, si no passa res...
Ella: Ja, però... és que ha sigut sense voler.
Ell: Ja m'ho imagino que no ho fas expressament. De veritat, no passa res.
Ella: Ha tallat el rotllo, no?
Ell: Una mica sí, la veritat... però és que no m'ho esperava.
Ella: Això de que no t'ho esperaves...!? Es poden arreglar?
Ell: No si serà culpa meva!
Ella: Buenu, meva del tot tampoc és! Què et pensaves trobar allà que t'hi havies de fixar tant? Sempre que li menges el cony a una tia et deixes les ulleres posades o és que volies donar-hi un toc intel·lectual al tema? Ha estat un moviment reflex. He tancat les cames de cop i punt!
Ell: Sí... deu ser per això que fan tantes ofertes en ulleres de 2x1... "Y ahora llévate otras gafas nuevas por si tu pareja le da por estrujar tu cabeza entre sus piernas como si fuera una nuez".
Ella: Vols un Gelocatil...?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada