dimarts, 25 de desembre del 2012

Conversa 6: aquell

Ella: Tia, m'he tornat a liar amb aquell...
Ella 2: Amb qui? Amb... "aquell"...?
Ella: Sí, amb "L'imbècil"!
Ella 2: Perdona, però tu ets tonta o què? Li diem "L'imbècil" per alguna cosa, no? És més, et recordo que li diem així per tu. Tu li vas posar el nom! "L'imbècil que no sap què vol" vas dir.
Ella: Sí, ja ho sé... però és que em va trucar l'altre dia i em va dir de quedar per prendre alguna cosa i jo estava així com toveta i tal...
Ella 2: Sí és clar "el cor té raons que la raó no entén", no? I quan va ser això?
Ella: Va ser ahir... i sí, això que dius "del cor i la raó" deus tenir raó... Ara, va estar bé, eh? Vull dir que el tio sap el què m'agrada... "cabrón"...
Ella 2: Així no estaves toveta cabrona, estaves calenta! jajaja...
Ella: Suposo que sí jajaja... i aquest matí s'ha llevat d'horeta i m'ha portat magdalenes acabades de fer... com sempre! En vols una?
Ella 2: Si almenys en treus magadalenes...
Ella: Magdalenes i alguna cosa més nena que almenys he tret el ventre de penes jajaja...
Ella 2: Joder... jajaja...
Ella: Nena, que et follin bé i et portin magdalenes, avui dia és un luxe.
Ella 2: Mirat així... I ara què? Suposo que no li deus haver enviat cap wassap ni res...
Ella: Què va...
Ella 2: Tia que et conec...! Ets l'hòstia! I ara què? L'agonia d'esperar que et truqui o què? Collons que el tio "viene a lo que viene"! Que ja ho sabies això! Que després no et diu res més en 15 dies! Que t'agafa la depre i allò de "què vol de mi aquest tio"...
Ella: Cony que t'he trucat per això i no per convidar-te a magdalenes, eh?
Ella 2: Doncs passa'm una magdalena i explica, va!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada