dilluns, 24 de desembre del 2012

Conversa 5: tios d'avui dia

Ella 2: Els tios d'avui dia què us passa?
Ell: Perdona, però aixi de cop no t'entenc...
Ella 2: Hi ha un tio, el barman d'un local que anem, que està boníssim i que no deixa de tirar-me la canya sempre que ens veiem. Doncs l'altre dia, el tio un altre cop a dir-me "que guapa ets", "com és que sempre vens sola?", "això ja està pagat" i no sé què més. I jo seguint-li la corrent i vacilant amb ell i que si "jiji-jaja"... Total, que li dic si algun dia follarem o no ell i jo.
Ell: Collons, es pot dir més alt, però no més clar.
Ella 2: Sí, no? Doncs el tio em diu que demà té partit de futbol del seu fill i que s'ha de llevar d'hora. I el paio treu les fotos del seu nen i m'explica que treballa molt per passar la pensió a la seva ex que és una tia de molt de "cuidado" i que ell es sacrifica molt pel nen i que aquí al local cobra poquet i treballa a dos llocs cada dia... Tu creus? A mi que m'explica del seu nen i la seva ex i la seva feinada per guanyar diners!
Ell: Dona, el tio volia que veiessis que era de fiar i que és un tio seriós...
Ella 2: Però que jo no em vull casar amb ell. Que li parlava de fotre un polvo i ja està. Evidentment se'm van treure les ganes de tot. Tant difícil és d'entendre el que volia? A tu si una tia et diu que vol follar li expliques el teu panorama?
Ell: De moment no m'hi he trobat, però no crec... faria com tu i sortiria corrents.
Ella 2: Et diuen sempre que els tios només van a una cosa i jo que no tinc que donar explicacions a ningú del què faig, em trobo amb aquest tio raro que m'explica que si el nen, la ex... Ah, i espera't! El tio em diu que ara és hivern i que no té les abdominals tan dures com voldria i que quan el vegi a l'estiu fliparé perquè aleshores segueix una dieta i no sé què... Aquest tio és burro o què?
Ell: No el conec, però intueixo que una mica estrany sí que és... ja feia plans per l'estiu?
Ella 2: Per això flipo! Jo volia follar aquella nit, no a l'estiu... qué també, però ja veurem amb qui. Amb aquest segur que no. Volen ties alliberades i quan en troben una no saben què fer. Tant de gimnàs per a què? El tios d'avui dia sou uns cagats.
Ell: Ei, si m'ho proposes a mi, no t'ho poso tan difícil, eh? A més, ja ens coneixem així que no cal que t'expliqui res...
Ella 2: Jajajaja.. ja ten raó.
Ell: Així què?
Ella 2: Què de què?
Ell: No em vols proposar res?
Ella 2: De follar amb tu? jajajaja... que mono que ets!
Ell: Sí, ja m'ho diuen això... I què més expliques?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada