divendres, 4 de gener del 2013

Conversa 10: col·leccionisme

Ella: L'altre dia vaig conèixer un paio que col·leciona pèl púbic.
Ella 2: Ah, com? Què vols dir exactament?
Ella: Doncs això. A les seves parelles esporàdiques o de llarga durada els hi retalla una part del pèl del pubis i es guarda aquests pèls en una capseta.
Ella 2: I ara què, guarda el teu pèl en una capsa?
Ella: No, el meu no!! I ara! Estàvem en un bar i el tio ho va intentar...
Ella 2: Però t'ho va proposar o alguna cosa així?
Ella: Sí, el paio, parlant, parlant es treu una capseta d'aquestes on s'hi guarden medalletes. Saps? D'aquestes blanques amb la tapadora vermella... Doncs això. I em diu: "si vols anem al WC i te'n retallo una mica".
Ella 2: Però tu havies tingut alguna cosa amb aquest tio? El coneixies d'abans o què?
Ella: Jo, que va! L'acabava de conèixer. I és clar, amb un sonat així, res de res. Ni boja. Tu creus? Li estàs parlant de la feina i de la vida. Li comentava que ara aquest anys ens canviaven el torn de feina i que era un pal perquè havia de canviar tot el què feia en sortir... i de sobte es treu una capseta i em proposa d'anar a al WC a retallar-me el perrús. La gent està sonada!
Ella 2: Ja ho pots ben dir. En sèrio? I dir-t'ho a tu, que el portes més rasuradet que un sofà de pell!
Ella: Nena no exageris. Ara és més un sofà de bellut jajajaja...
Ella 2: Ara m'ha vingut al cap la imatge d'un paio sortint de casa agafant les claus, les ulleres, la cartera... i una capseta vermella i unes tisores de fer la manicura. Quin mal rotllo! jajaja...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada