dimecres, 30 de gener del 2013

Conversa 16: ahir vaig somiar amb tu

Ell: Ahir vaig somiar amb tu.
Ella: Ah...
Ell: Vaig somiar que ens fèiem un petó.
Ella: Qué bé, no? I què?
Ell: Tu no has somiat mai en mi..? Fent-nos un petó, vull dir.
Ella: No. Ho sento.
Ell: Quan m'he despertat, m'ha fet molta ràbia perquè volia quedar-me allà amb tu...
Ella: Sí, és que quan es somia amb mi sóc molt bona.
Ell: Sempre t'ho has de prendre tot en broma o què?
Ella: Si no m'ho prenc en broma, potser el que et digui no t'agradarà.
Ell: Què m'has de dir? Que tu no sents el mateix per mi? Això ja ho sé.
Ella: Doncs així per què m'ho expliques?
Ell: No ho sé... potser perquè m'agradaria que fos veritat.
Ella: Doncs de moment, t'aconsello que és millor que em continuis somiant.
Ell: Si ho faig, t'ho tornaré a explicar.

2 comentaris:

  1. Pel poc que coneixem els personatges, crec que sempre serà més feliç Ell que Ella. Me la imagino jove, maca, segura d'ella mateixa... Però de gran la veig rígida, eixuta, encara maca però rabiosa...

    ResponElimina
  2. Gràcies pel comentari! Respecte als personatges... això mai se sap. Deixem que visquin i vagin modelant-se.

    ResponElimina