dimarts, 15 de gener del 2013

Conversa 13: Vols un cafè.. o algo?

Ell: Compte que els Nespresso els carrega el George Clooney!
Ella: Perdona... el què?
Ell: No, els cafès... els Nespresso, que els carrega el George Clooney... com que estàs prenent cafè.
Ella: Ah, això... no, no és per mi. Jo vaig a la màquina. M'agrada més.
Ell: Ah, doncs jo també. Vull dir que vaig a la màquina perquè també m'agrada més.
Ella: Doncs molt bé...
Ell: Escolta, que havia pensat... que si algun dia vols prendre un cafè o algo doncs quedem...
Ella: Ja. A la màquina...?
Ell: No, no... vull dir a fora. Anar a prendre un cafè o algo. Tu i jo... un dia.. sortint d'aquí o així.
Ella: Ara t'entenc millor. I saps algun lloc per anar, oi?
Ell: Doncs conec un bar que hi ha en una placeta molt tranquil i tal... on podem xerrar i tot això.
Ella: "I tot això"... ja... per xerrar...
Ell: Així ens coneixem i...
Ella: I?
Ell: I qui sap.... ens coneixem i ens caiem bé i...
Ella: Home, estaria bé...
Ell: Doncs perfecte, no? Et va bé avui mateix per la tarda? Quan sortim d'aquí?
Ella: No t'envalis. Volia dir que estaria bé que vingués la teva dona potser. L'altre dia em va caure força bé.
Ell: La meva dona...? L'altre dia?
Ella: Sí, al sopar de Nadal que vam fer. Va venir amb tu, no? Vam estar xerrant una estona. Tu estaves "xerrant o algo" amb la secretària nova de les tardes. Una noia molt maca.
Ell: Sí que és maca, sí.
Ella: Volia dir la teva dona. Em va semblar molt maca i simpàtica. Una llàstima que al costat tingui un tio com tu que no ho valora.
Ell: Dona... jo... ara no et pensis que jo...
Ella: Tu què? O es que no estaves intentant lligar? No, oi? Ai, pobre de mi, sempre malinterpreto les coses que em diuen. Me'n vaig que es refreda el cafè.
Ell: Eehhh... d'això... tens 20 cèntims per la màquina? Em sembla que no els tinc...
Ella: A sobre vols que et pagui el cafè? Què és, el premi de consolació o què? Quins collons de tio...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada