dimarts, 8 de gener del 2013

Conversa 11: "perro apaleado"

Ella: Va, va, explica... com va anar ahir?
Ella 2: Ahir? Millor haver-me quedat a casa, la veritat.
Ella: Per què!? Què va passar!? Si se'l veia tan mono...
Ella 2: No, si mono continua sent, però és un conyàs de tio. Es va passar tota la tarda parlant de la seva ex. Que si era així, que si no li deixava fer això, que si parlava d'aquesta manera... Coi, que ara la conec més a ella que a ell!
Ella: Osti nena, quin pal... i tu què li deies?
Ella 2: Jo? Al final em limitava a respondre amb un "aha" o "qué fort!"... Saps quan ja t'has desconnectat i només esperes que l'altre calli per respondre amb un monosíl·lab? Com que l'altre no t'escolta, li és igual el que tu responguis.
Ella: Aha...
Ella 2: Ei, seràs cabrona? No m'estàs escoltant o què!!??
Ella: Que sí tia, que era broma... Doncs ja veus quin plan, no? I ara què? Vull dir si us tornareu a veure o què?
Ella 2: Com no coincidim pel carrer o al bar, t'asseguro que jo no en tinc cap ganes. M'havia passat la tarda depilant-me i fent-me la manicura. Estrenava roba interior... i tot per acabar fent de psicòleg!
Ella: Potser era d'aquests que t'expliquen el que feien amb la ex perquè vegis que han estat abandonats injustament i tot això... aquests que van de "perro apaleado" fent peneta.
Ella 2: Sí, ja sé quins dius. Doncs mira, ahir no tenia el dia per passejar gossos i menys acollir-los a casa. No sóc una protectora de mascles ferits, m'entens?
Ella: Perfectament! Ara, aquest color d'ungles me'l deixes que és ben mono.
Ella 2: Oi que sí? Doncs la propera vegada que quedi amb un tio me les pintaré amb Tippex a veure si així aconsegueixo captar l'atenció d'algú.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada